ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ.ΠΡΟΑΣΤΙΑ

Πώς θα αλλάξει το Ελληνικό τους κεντρικούς δρόμους στα νότια προάστια

Η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος, η αστική σήραγγα της Ηλιουπόλεως, η «απελευθέρωση» της Λεωφόρου Βουλιαγμένης – Πώς θα επηρεάσει τους κεντρικούς οδικούς άξονες των νοτίων προαστίων η επένδυση στο Ελληνικό.

Τις κεντρικές οδικές αρτηρίες των νοτίων προαστίων θα επηρεάσει η επένδυση στο Ελληνικό, καθώς αυτές θα εξυπηρετούν και την πρόσβαση στις υποδομές του.

Η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος
Μια από αυτές τις αρτηρίες είναι η λεωφόρος Ποσειδώνος, η οποία θα υποστεί υπογειοποίηση, ένα έργο κόστους 50 εκατ. ευρώ. Οι πρώτες εκσκαφές μάλιστα έχουν ξεκινήσει, ενώ η ολοκλήρωση της υπογειοποίησης τοποθετείται στο δ’ τρίμηνο του 2024.


Όταν ολοκληρωθεί το έργο θα αντικατασταθεί ένα τμήμα της σημερινής Λεωφόρου με μία υπόγεια διαδρομή μήκους 3 χιλιομέτρων, η οποία θα ξεκινά από την παραλία του Αλίμου και θα τελειώνει στο ύψος της Μαρίνας του Ελληνικού. Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργηθεί ένας νέος ελεύθερος χώρος δραστηριοτήτων που θα συνδέει το νέο πάρκο με την παραλία και τις υποδομές που διαθέτει. Κάποιος δηλαδή που θα κινείται από τον Πειραιά με κατεύθυνση τη Βούλα, εκτός του ημιυπόγειου τμήματος στο Φάληρο, θα κινείται σχεδόν υπόγεια από τον Άλιμο έως σχεδόν τη Γλυφάδα.
Με αυτόν τον τρόπο μάλιστα, οι χρόνοι των μετακινήσεων για τους οδηγούς θα μειωθούν σε μεγάλο βαθμό, αφού μάλιστα καταργούνται στην ουσία έξι φωτεινοί σηματοδότες της Λεωφόρου.

Μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένονται περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες όσον αφορά τα τμήματα του Φλοίσβου και του τελειώματος της Λεωφόρου Αμφιθέας.

Η υπόγεια αστική σήραγγα της Ηλιουπόλεως
Σε άμεση συνάρτηση με το The Ellinikon βρίσκεται και η υπόγεια σήραγγα της Ηλιουπόλεως, που θα επιτρέπει στους οδηγούς να μεταβαίνουν από τη Λεωφόρο Κατεχάκη στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης μέσα σε περίπου 10 λεπτά.

Η υπόγεια αστική σήραγγα, η οποία αποτελεί μέρος της επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού προς το Ελληνικό, θα ξεκινά από το ύψος των στρατοπέδων “Σακκέτα” και θα καταλήγει στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, αποσυμφορώντας την Ηλιούπολη από τη διαμπερή κυκλοφορία. Ουσιαστικά η υπόγεια αυτή σήραγγα θα αποτελεί τον δρόμο που θα λειτουργεί ως συνδετήριος οδικός άξονας δύο μεγάλων κυκλοφοριακών δακτυλίων της πρωτεύουσας, της Αττικής οδού με τη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Παράλληλα, θα λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους δύο μεγάλους κυκλοφοριακούς δακτύλιους του Λεκανοπεδίου, της Αττικής οδού και της Βουλιαγμένης.

Η σήραγγα φαίνεται πως θα έχει μήκος από περίπου 2,5 έως και λίγο πάνω από 3 χιλιόμετρα, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας για κάθε κατεύθυνση και τρεις ισόπεδους κόμβους.

Το έργο αυτό είναι άρρηκτα συνδεδεμένο και με το project του Ελληνικού, καθώς παράλληλα σχεδιάζεται και η ανισοπεδοποίηση του τμήματος της Λ. Βουλιαγμένης που ξεκινά από το ύψος της Ηλιούπολης (κοντά στο Athens Metro Mall) και θα καταλήγει στο ύψος του Ελληνικού (κοντά στο σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος).
Το 2022 η επέκταση της Αττικής Οδού προς τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης
Η «απελευθέρωση» της Λεωφόρου Βουλιαγμένης
Ανεπηρέαστη δεν θα μείνει και η Λεωφόρος Βουλιαγμένης, με τον ανασχεδιασμό και την «απελευθέρωσή» της, σε μήκος περίπου 3 χιλιομέτρων με την ανισοπεδοποίηση τουλάχιστον 4 ισόπεδων – σήμερα – κόμβων στη συμβολή με τις οδούς Δωδεκανήσου, με την Εθνάρχου Μακαρίου και Μαυρομιχάλη, με την Ανεξαρτησίας-Κύπρου και την Εθνικής Αντιστάσεως-Λεωφόρο Αλίμου.

Σε όλο αυτό το τμήμα θα λειτουργούν 4 λωρίδες ανά κατεύθυνση (από 3 που είναι σήμερα), με την κατάργηση της μεσαίας νησίδας. Η κατάληξη της ελεύθερης Λεωφόρου θα είναι στο ύψος του Ελληνικού, ενώ από αυτό το σημείο και έπειτα θα συνεχίζει ως έχει.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button